ללא תמיכת נתניהו: אלקין מתמודד לראשות העיר ירושלים

איתי גדסי No Comments on ללא תמיכת נתניהו: אלקין מתמודד לראשות העיר ירושלים

השר זאב אלקין מודיע על התמודדותו לראשות עיריית ירושלים | על פי הדיווח המהלך לא זכה לתמיכה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אף שאלקין ציפה לכזו

אלקין וראש העיר ירושלים, ניר ברקת צילום: מרק ישראל סלם, פול
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עכשיו זה סופי: השר לענייני ירושלים זאב אלקין ומי שנחשב מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מודיע על ריצה לראשות העיר ירושלים.

סביב מועמדותו של אלקין סובבו שמועות וספקולציות רבות. חישובים נעשו על ידי טובי הפרשנים אך עד השעה האחרונה, נראה כי ההחלטה לא היתה סגורה.

על פי הפרסום של פרשן חברת "החדשות", עמית סגל שחשף את דבר התמודדותו של אלקין, ראש הממשלה נתניהו לא מעניק נכון לעכשיו, תמיכה לאלקין. תמיכה אותה ניסה אלקין לקבל בשבועות האחרונים בין היתר בפגישה שנסובה סביב התמודדותו.

סגל מציין שבבחירות הקודמות לראשות עיריית ירושלים, ראש הממשלה נתניהו נלחם במועמדותו של משה ליאון, שמתמודד גם עתה לראשות העיר, כיוון שלא תיאם אתו את דבר התמודדותו.

"תושבות ותושבי ירושלים היקרים, הודעתי כעת לראש הממשלה כי החלטתי להתמודד לראשות העיר. אני מוכן לוותר על משרה של שר בכיר וחבר קבינט עבור ירושלים כי ירושלים היא אתגר ברמה הלאומית בעל חשיבות עליונה. אבקש את אמונכם ותמיכתם בבחירות" כתב אלקין.

מועמדותו של אלקין לראשות העיר ככל הנראה תשליך גם על מועמדותו של סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש, המועמד החרדי היחיד שגורף תמיכה רחבה גם בקרב קהלים רבים שאינם נמנים על בני המגזר החרדי בירושלים.



0 תגובות